Νέα – Ανακοινώσεις, Δελτία Τύπου, Συνεργασίες, ΙΝΕΠ, ΕΚΔΔΑ, Διεθνείς Συνεργασίες

Η Πρόεδρος του ΕΚΔΔΑ ομιλήτρια στο διεθνές συνέδριο του ΑΣΕΠ για τη «Σταδιοδρομία στη σύγχρονη Δημόσια Διοίκηση»

ΕΚΔΔΑ

Την Πέμπτη, 9 Ιουνίου η Πρόεδρος του ΕΚΔΔΑ, δρ Παρασκευή Δραμαλιώτη, συμμετείχε με ομιλία της στο 2ο Διεθνές Συνέδριο του ΑΣΕΠ με θέμα «Σταδιοδρομία στη σύγχρονη Δημόσια Διοίκηση: προκλήσεις και προοπτικές», το οποίο πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα της ΑΕ της Προέδρου της Δημοκρατίας, Κατερίνας Σακελλαροπούλου.

Το θέμα της ομιλίας της Προέδρου Δραμαλιώτη ήταν «Τεχνοκρατική διοίκηση και επιτελικό κράτος: Το παράδειγμα της Εθνικής Σχολής Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης» με το οποίο ανέδειξε την επιτελική-τεχνοκρατική διοίκηση ως μια νέα στρατηγική επιλογή και υπογράμμισε ότι τα επιτελικά στελέχη αποτελούν κρίσιμες μεταβλητές για τον επιτυχή σχεδιασμό των δημόσιων πολιτικών, καθώς και για την αποτελεσματική εφαρμογή τους.

Η Πρόεδρος του ΕΚΔΔΑ περιέγραψε το νέο καινοτόμο πρόγραμμα εκπαίδευσης που σχεδιάστηκε σε στενή συνεργασία με το Υπουργείο Εσωτερικών και τη γαλλική Εθνική Σχολή Δημόσιας Διοίκησης (Ecole Nationale d’ Administration) και μέσω του οποίου θα καλλιεργηθούν οι ικανότητες/δεξιότητες των τριών ειδικοτήτων του νέου διυπουργικού κλάδου (Νομοτεχνών, Αναλυτών Δημόσιων Πολιτικών, Αναλυτών Ψηφιακής Πολιτικής).

Η κα Δραμαλιώτη ανέλυσε τη δράση της Εθνικής Σχολής Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης (ΕΣΔΔΑ), η οποία αναλαμβάνει έναν αναβαθμισμένο ρόλο για την εφαρμογή του ειδικού προγράμματος εκπαίδευσης των νεόφερτων επιτελικών στελεχών και τόνισε πως η επιστημονική συνδρομή της Σχολής δεν περιορίζεται στην εκπαίδευση των σπουδαστών της, αλλά συμμετέχει στην προετοιμασία των αποφοίτων της, καθώς και ευρύτερα των στελεχών του δημόσιου τομέα  που επιθυμούν να ενταχθούν στο νέο κλάδο.

Τέλος, η Πρόεδρος του ΕΚΔΔΑ κατέδειξε πώς το νέο αυτό πλαίσιο παροχής στοχευμένης, υψηλού επιπέδου εκπαίδευσης -που διαμορφώνεται σε συνδυασμό με την «ιδρυτική φιλοσοφία» της Σχολής- καλλιεργεί εναλλακτικές προτάσεις σταδιοδρομίας των στελεχών της δημόσιας διοίκησης και συνδέει αποτελεσματικότερα τις μαθησιακές διαδρομές με την επαγγελματική εξέλιξη, με απώτερο στόχο την καλύτερη αξιοποίηση των γνώσεων που αποκτώνται και ακολούθως την αποτελεσματικότερη τεχνική υποστήριξη της κυβέρνησης.